2015 m. kovo 26 d., ketvirtadienis

                                                              Sveiki visi !    Labai , labai, labai noriu atsiprašyti,kad nerašiau e-Blogu . Tiesiog nebuvo laiko . O visą jį užėmė mokslai.

Taigi aš ir vėl su jumis :)

Manes labai prašė ,kad padaryčiau tokį bloga 'Mano svajonių darbas' ir pagalvojau jeigu jums įdomu kodėl ne ? :)

Daugelis iš mano draugu , artimu žmoniu mano ,kad aš turėčiau dirbti kosmetologe , kirpėja ar masažiste . Bet NE . Seniau aš taip pat galvojau dirbti tokį darbą . Bet praėjo pora metu ir mano susidomėjimas šiuo darbu išblėso .

Dabar aš noriu dirbti socialine darbuotoja. Šis darbas nėra labai lengvas , bet labai įdomus . Bet tokį darbą norėčiau dirbti ne mokykloje , o vaiku namuose . Noriu padėti likimo nuskriaustiems vaikučiams . Gi jie nepasirinko savo likimo . Bet šis darbas kaip ir visi kiti turi savo pliusu ir minusu . Dirbdamas šita darbą turi būti labai stiprus . Bet yra problema , kad aš esu vieną iš tu kuri išklauso išklauso liūdna istorija ir pradeda verkti . Taigi stengiuosi įveikti savo yda . Dar turi mylėti vaikus . Nemylėdamas vaiku -nemėgsi savo darbo. Privalai mokėti išklausyti ir patarti vaikams . Bei žinoma turi būti su visais lygus . Yra dar vieną mano yda . Aš labai prisirišu prie žmoniu . Tai bijau ,kad dirbdama ten per daug prisirišiu prie vaiku ir paskui bus sunku atsisveikinti . Gi vaikai auga ir palieka vaiku namus .Daugeli įsivaikina tai labai šaunu . :)
Taigi štai koks yra mano svajonių darbas ! :)
                                   xoxo  Ugnė 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą